سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۹۵۳۷
  • ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: هم‌اکنون نیز درحال پیشبرد فرایند‌های قانونی هستیم تا از محل مولدسازی اموال دولتی، تا پایان سال ۱۴۰۶ همه زیرساخت‌های نیمه‌تمام استان تکمیل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، آیین رونمایی از دستاورد‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در دولت سیزدهم، صبح امروز (۲۷ تیر ۱۴۰۳) با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان‌رضوی، علیرضا تاج‌فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

تکمیل همه پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان ۱۴۰۶

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با تأکید بر اینکه در سه سال گذشته، توسعه گسترده‌ای در زیرساخت‌های ورزشی استان ایجاد شده است، اظهار کرد: در سه‌ماهه نخست ابتدای امسال، بیش‌از ۳۰۰ میلیارد ریال با بخش خصوصی قرارداد اجرا شده تا برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از ظرفیت سرمایه‌گذار غیردولتی براساس مفاد قانونی موجود استفاده شود. البته این قرارداد، بخشی از سه هزار میلیارد ریال تفاهم‌نامه اصلی است که ذیل قانون مولدسازی اموال دولتی منعقد شده است.

وی افزود: در این باره، اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در رتبه نخست کشور قرار دارد؛ زیرا تنها اداره ورزش و جوانانی که توانسته به‌معنای واقعی کلمه، موضوع مولدسازی را ختم به سرمایه در گردش کند، اداره کل خراسان‌رضوی است. هم‌اکنون نیز درحال پیشبرد فرایند‌های قانونی هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۶، هیچ زیرساخت نیمه‌تمامی در استان باقی نماند.

تاج‌فیروز با اشاره به آغاز فرایند عمرانی ساخت دهکده المپیک ثامن به‌عنوان نخستین نمونه پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تنها دهکده المپیک فعال کشور همان مجموعه ورزشی آزادی است که باوجود توسعه گسترده زیرساخت‌ها پس از انقلاب، کماکان تنها نمونه موجود از دهکده‌های المپیک بوده و پیش از انقلاب ساخته شده است.

وی ادامه داد: فراتر از مسائل ورزشی، در حوزه جوانان باوجود اینکه خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۰ رتبه ۳۱ در بین ۳۱ استان کشور را داشت، سال گذشته، به رتبه نخست دست پیدا کرد و بیشترین اعتبارات حوزه جوانان در خراسان‌رضوی جذب شد. یک نمونه، همین بحث تسهیلات ازدواج است که در حوزه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و فرزندآوری بیش‌از ۱۰۰ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از تجهیز ۵۵ خانه ورزش روستایی ذیل طرح جامع «یادگار ابراهیم»، در خراسان‌رضوی خبر داد و تصریح کرد: در حوزه احداث زمین چمن مصنوعی ۱۰۰ درصد، در حوزه احداث سالن‌های ورزشی ۷۵ درصد، در حوزه احداث خانه‌های ورزشی روستایی ۱۰۰ درصد، در حوزه ورزش قهرمانی با شاخص افزایش مدال‌آوری قهرمانان ۱۳۷ درصد و در بخش اجرای طرح سنجش سلامت و تندرستی زنان افزون‌بر ۶۵۰ درصد رشد را در سه سال عملکرد دولت سیزدهم تجربه کرده‌ایم که امیدواری وجود دارد چنین‌ خط سیر رو‌به‌رشدی، استمرار پیدا کند.

ورزشکاران، اسوه‌های ارزش‌آفرینی و قهرمانی

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت خراسان‌رضوی هم در این مراسم گفت: اگر مجاهدان عرصه جهاد و دفاع مورداحترام و تجلیل ملت هستند، بر همان مبنا هرکس که گامی در راستای برافراشته‌نگاه‌داشتن پرچم مقدس این نظام و تعظیم ارزش‌های انقلاب بردارد، موردتکریم و بزرگداشت ملت خواهد بود؛ خواه در عرصه‌های علم و دانش به مقام و مرتبه‌ای برسد، خواه در حوزه مسابقات ورزشی، برای کشور افتخارآفرینی کند.

وی بیان کرد: آن ورزشکاری که هنگام بالابردن وزنه سنگین، «یااباالفضل(ع)» می‌گوید، آن ورزشکاری که پرچم مقدس ایران اسلامی را بر دوش می‌اندازد و آن بانوی ورزشکاری که با فرزند خردسال خود در مقام ارزشمند یک مادر روی سکو ظاهر می‌شود، مصداق عینی قهرمانی است که ارزش‌آفرینی او هیچ کم از میدان جهاد یا افتخارات علمی و فناورانه ندارد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد اظهار کرد: این جلسه به یاد و نام دستاورد‌های شهید آیت‌الله رئیسی برگزار شده است. به نظر من، بهترین ترجمان این خدمات، همان اشک و شوری بود که مردم در عزای ایشان برپا کردند؛ همان که حدود یک‌سوم ملت‌های دنیا برای ایشان سوگواری کردند و اگرچه کنایه‌ها و تهمت‌های فراوانی درباره ایشان مطرح بود، اما همه به چشم دیدند که در جریان دو سفر به تاجیکستان، پنج دیدار مشترک با رئیس‌جمهور این کشور باعث شد تا سطح روابط متقابل از منازعه و اختلاف به بالاترین سطح تفاهم و همکاری برسد.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، خادم خستگی‌ناپذیری بود که هشت بار شخصاً به استان خوزستان سفر کرد تا از نزدیک با مشکلات مردمان شریف این خطه آشنا شود و آن‌ها را برطرف کند. افزون بر این، ایشان شخصاً در بیمارستان کرونایی‌های خوزستان حضور پیدا می‌کرد تا درد مردم را بی‌واسطه بشنود. این میراث ارزشمند خدمت، بار امانتی بر دوش همه ماست تا از آن صیانت کنیم و ان‌شاءالله چنین‌دیدگاه مخلصانه و مجاهدانه‌ای در دولت‌های بعد نیز استمرار داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->